Sidor

torsdag 19 mars 2009

Att bara få vara

Jag tänker inte ens låtsas just nu, jag längtar hem! Skulle kunna göra som jag gjorde sommaren för lite drygt tre år sedan. Sätta mig på en buss mitt i natten, bara för att ta mig till min älskade! (O sötararaunderbara kom för att hämta mig i storstan, men gjorde en felbedömning på en timme - stackarn som sedan skulle upp o jobba, när jag morgonen efter fick ligga kvar...)

Skulle vilja ringa, bara för att höra hans röst. Längtar efter en lång kram, pussar o gos. Känslan av att bara få vara nära. Att bara få vara. Ska bli så skönt att komma hem! Ser fram emot fredagsmiddagen med C&J&J o lördagsträningen med M!

Har varit hos vänner på middag o mys, passade på att gratta dem på födelsedagarna. Var mumsigt o mysigt! Hoppas de kommer upp som de pratade om, så de får se hur vi har det hos oss också! Vi kollade på bröllopsfoton o bilder från deras bröllopsresa samt pratade vänner o vad som händer. Bara älsklingen som saknades.

Nu ska jag försöka somna, i älsklingens t-shirt o lejonet i famnen. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte roligt när saknaden slår till sådär hårt!
Många kramar