Sidor

söndag 1 mars 2009

Underbart god middag

Söndagsmiddag: Plankstek!

Annars sitter den brutala träningsvärken sedan boxen med Maria igår i... Herregud! Min höger vad är helt spänd... galet! Men grymt skönt pass!

Johan är riktigt krasslig, fortfarande, men peppar, peppar, än har jag inte insjuknat. Vi har haft en lugn o skön helg, myst o bara haft det bra! Tog idag en härlig promenad i det fina vädret, vågade oss ut på isen en sväng (..vintern är dock tillbaka...) och laddade batterierna inför en ny vecka.

I fredags kom C & mini-J över och vi hade en riktig myskväll, hoppas vi gör om det snart! Johan var på herr-middag och hade även han en riktigt trevlig afton som jag förstod det. Härligt!

Hemma i de "gamla skogarna" verkar alla få barn, förlova och gifta sig... något som inte riktigt når fram till den "östliga" sidan av landet med en gång, har varit lite väl många överraskningar på senaste dagarna... Hoppas det lugnar sig snart, för jag hänger inte riktigt med, hehe!
Vad var er speciella händelse denna helg? Hoppas ni får en bra veckostart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som toppen helg!
Blev middagen lyckad? Hoppas det, planksstek är så underbart gott.
Hoppas J kryar på sig!

Ha en bra måndag!

Kramar

Anonym sa...

mysig helg ni verkar ha haft!
dåligt med middagstips från min sida, dock har vi (daniel) börjat prenumerera på mat magasinet som ger väldigt bra och lättlagade recept.. ett tips ;)
ja det är verkligen många som tar stora steg in i vuxenvärlden just nu, speciellt bland oss 85or... tycker det ploppar upp nya varje dag som ska ha barn, gifter sig eller förlovat sig.. kul! :)
hoppas din vecka blir fin!
kram