Sidor

tisdag 31 mars 2009

Försov oss...

Idag försov vi oss. Jag vaknade ganska tidigt o väntade i princip på att klockan skulle ringa, men efter att den väl gjort det och jag pillat Johan på ryggen för att han skulle stänga av den, så måste vi båda två ha somnat om igen. Och vi sov jättegott! Hur som haver vaknade vi i alla fall igen drygt tjugo i sju, en kvart innan Johan skulle gå med andra ord. Jag huxfluxade i ordning frukost och hjärtegrynet flög omkring lite här hemma, innan han skuttade iväg... Jag slängde mig i duschen och kom bara pyttelite för sent till förskolan. Eftersom vi har fri lek utomhus på morgonen när barnen droppar in så gjorde det tack och lov ingenting. "Ursäkta, jag försov mig. Det gör jag aaaaldrig." ..lät ju lagom trovärdigt, eller hur?

2 kommentarer:

Diana sa...

Haha men sånt är typiskt. Tur att det löste sig i alla fall på bra sätt.

Possiposs

petra sa...

Sånt som händer. Idag skulle jag och Thomas (han är hemma och är sjuk) ta en liten powernap på sisådär 20 minuter på förmiddagen. vi la oss vid kvart över tio och vaknade vid klockan ett igen haha! då fick jag eld i baken med skolarbetet vill ja lova... kram kram