Sidor

söndag 15 mars 2009

Mobilen i vattenglaset

Nästan så ni skulle ha fått ett foto, men jag hade lite för bråttom... Gissa, ja men visst var det min tur! Jag som naturligtvis ville bära ALLT på en gång, för att slippa gå flera gånger (farligt!) tappade först glasögonen på golvet, (mamma plockade upp o la bland alla sakerna som jag balanserade på datorn) sedan... mobilen i ett stort glas vatten! GRATTIS! Den fortsatte dock blinka... Jag fick gå ned IGEN, alltså gå två gånger ändå, plocka isär allt o lägga på tork ovanför ett element uppepå fönsterbläcket. Så... Vi får väl se om jag är kontaktbar denna vecka! Söta mamma ville sätta plåster på såren o trösta med att det i alla fall var natt nu o att jag ändå skulle sova, så kunde den torka under tiden. Det var ju bara det att jag ville terrorisera min kära älskling med ett godnattsms på mig i hans snose-t-shirt som jag fått låna (eftersom jag glömde pyjamas hemma) tillsammans med mitt substitut goselejonet. Men icke. Tur att vi precis hunnit ringa o säga godnatt! Ja, så barn. Det var kvällens roliga godnattsaga! Sov gott!

Inga kommentarer: