Sidor

onsdag 18 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Var o såg "Män som hatar kvinnor" tillsammans med Diana igår, har ju läst alla böckerna o ville gärna se den, liksom Diana, så vi passade på! Välgjord svensk film med rätt skådisar i rollerna!

Har idag äntligen vart hos frissan! Blir aldrig som man tänkt sig, men jag är mycket nöjd. Om ni får se...? Näpp! Ni får hålla er i några dagar till, precis som kärasten där hemma! Vill ju se hans ansiktsuttryck när han får se mig! Pappa undrade - igen - varför jag inte vill vara blond (min naturliga hårfärg, som han tycker jag passar bäst i...) men tyckte ändå att det såg "fräsigt" ut...

I övrigt har min kära "Kängu" strulat lite o i måndags vid skolhämtning fick jag ringa på bror för start med kablar av bilen... Jippi! Men, nu funkar den mestadels ok. Längtar efter vår "vanliga" bil, som är sisådär 25 år nyare än min "gamla"!

Nu dags för pluggelin! Ligger efter, känns det som...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men nu är jag ju riktigt nyfiken...åhhh..
Tack för ett trevlig sällskap igår :)
Kram