Sidor

torsdag 5 mars 2009

Power Yoga

Jodå, duktelin pluggade på, redde ut ett o annat, vek in tvätten o var iväg och tränade med C. Idag provades Power Yoga, det var mycket bra för min nya sysselsättning: att andas. Något jag verkligen försöker fokusera på lite nu o då, eller ganska så mycket, om sanningen ska fram.

Johan o jag skulle sedan se på film. Den var dock så otäck att jag mådde dåligt o därmed valde att avbryta. Johan får se klart själv, han sa att han vågade det. Jag konstaterar istället att man inte ska se på saker man inte mår bra av. Jag hamnade, efter lite assistans av den älskade mannen, med en film i sängen. Nu har jag lugnat ned mig, tänt lite ljus, hittat andningen, kikat på lite hus - som Malin vilselett mig till o burrat upp mig ordentligt!

Kikade på skoj hur priserna låg till i min gamla hemort, o jag kan inte annat än skratta - en lägenhet av den storlek som vi bor i idag, i liknande läge, hittar jag för 70 000 där. Det är helt absurt! Vi skulle kunna casha den! De pengarna räcker inte ens till en insats här. Ja, perspektiven förändras, hahaha!

Well, nu ska jag mysa med min film och återfå rätt "feeling" så jag kan sova gott inatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu detta med priser, för det jag betalar i hyra här skulle jag kunna få en trea i centrala kr-hamn....sjukt.

Hoppas du somnade gott med bra film istället för en otäcking.

Många kramar

Natalie sa...

Ja, jag köpte min lägenhet i Kr-hamn för 1kr, så... Filmen funkade inte... Men, men... Har sovit som en prinsessa! Hoppas du sovit gott! Kram!

Hooloowoo sa...

Det var ett lagomt hus.. :)
Jag tittade på en DVD med han Betnér för inte så länge sen, och då var han hemma hos Schyffert.. Du vet, Henrik Schyffert. Det var Trädgårdsgatan 8.. Och VÄLDIGT likt inuti.. Köp det! :D
Kostar gratis att låna för tiden ju.. ;)