Sidor

söndag 29 mars 2009

Veckan som gått

I torsdags hade jag en underbar dag! Den innehöll frukost hos J & mini-J, sedan badhuset med Sanna; simma, basta, sola, njuta. Därefter fixade vi lite småärenden innan vi for hem hit, bakade scones till lunch som vi avnjöt med cream cheese, marmelad o ost samt en stor latte. Sedan for Sanna hem, jag o Johan tog en härlig promenad o sedan var det dags att laga middag o mysa till det. Kändes kalas!

I fredags var jag ute o åt middag med Sanna o några bekanta till henne, o i lördags firade jag, Johan o lite annat löst folk en bekant genom ännu en middag ute. Lyxhelg, o myspysigt.

Idag har vi haft lite sovmorgon, lyxfrukostat, pysslat hemma samt fikat med svärföräldrarna. Planerat semestern samt "forskat" lite mer därikring.

Nu väntar en full-rullevecka. Imorgon en tretimmarsföreläsning på förmiddagen, sedan lite hemmafix o storhandling. Tisdag till fredag har jag sedan praktik heldagar, så när helgen väl kommer lär den vara lite extra välkommen! Förhoppningsvis kommer det även lite nobelt besök från mina gamla hemtrakter under helgen, vilket skulle vara helt dunderkul! Den som lever får se, som man brukar säga!

Nu ska jag släcka nattalampan - sov så gott o hoppas ni får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: