Sidor

måndag 23 mars 2009

Vitt - igen...

Måndagmorgon o jag är ledig! Tja... Fick efter två dagars ihärdigt skrivande iväg en nätt uppsats om tio sidor med slutgiltiga titeln "Individen och identiteten i skolans värld". Skönt! Nu får vi hoppas att den duger till.

Idag ska jag o Åsa ta oss en tur till Ikea o Barkarby, hoppas det inte blir allt för dyrt! Annars ska jag knåpla ihop en matsedel o handla, är det tänkt. Lite plugg blir det, bestående av filmen "Zozo". O ikväll är det "Familjen Annorlunda", vårat mysprogram! Helt knäppt, men jag kan verkligen längta till det...!

Igår morse önskade jag mig vår, blommor o värme, o vad händer?! Nu är det vitt igen utanför fönstret. Suck. Jag skriver som så många andra: nu räcker det! Längtar inte ni efter sommaren!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh hoppas ni får en riktigt mysig dag! Jag tror det kommer gå toppen, nu ska jag mysa med vovvarna o greja lite.

Ha en fin måndag gumman!

Possiposs