Sidor

onsdag 10 november 2010

Klementiner och... Toblerone!

Varför mår jag inte bättre?!?!?! Sorry att jag är gnällig, men det börjar bli lite väl seeegt.

Schatzi var en sväng till affären igår kväll, jag bad om klementiner och kanske en liten bulle... Jag fick en hel påse klementiner och trots nekande, smakade saffransbullen som följde med hem väldans gott! Till råga på allt köpte älsklingen med en liten påse godis och... Toblerone(!!!) till mig, "som jag kunde ha idag". Så himla söt!

Febern ställer till det för mig och trots att den är låg, drar den musten ur mig. Inatt drömde jag så konstiga drömmar... Nåväl, nu är det dag. En stor kopp te allierar med mig idag och redovisningen måste få sin form. Imorgon är det dags, oavsett min form...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fått till något på ditt arbete och att du kryar på dig! Possiposs

Fia sa...

Krya på dig!