Sidor

torsdag 25 november 2010

My happy birthday!

Min födelsedag började fantastiskt med champagnefrukost i bubbelbadet (kära fars idé!),
min söta mor hade till och med lagt rosenblad i vattnet...
Presentöppning med släkten. Tack för allt fint och framför allt, för att ni ville förgylla min dag!
Mumsig hemmagjord smörgåstårta! Tack mamma för all hjälp i helgen!
Budapesttårta, tomtebloss och sång - my happy birthday!När alla hade kommit, kom det någon mer... Ett blombud från min älskling! Stora, härliga, helt underbara röda rosor! Det finns inget som jag älskar som fräscha snittblommor!
Lillebror J fascinerades av den lilla... "Titta så söt hon är! Vilka små händer!"
Min fina vän med världens sötaste lilla M! Jag är så glad över att ni kom och förgyllde min dag!
Tänk att man kan vara så söt!?! Elefant-dinglisen fick Mollie från oss! Välkommen till världen!Framåt aftonen var det dags för (disco-)bowling och lite mer festligheter, nu med annat sällskap!
Fina Sanna var med!
Och goaste Karin! Så kul att träffa "gamla" vänner igen, hemma i K-D!Efter bowlingen åkte vi ut till mitt föräldrahem, "Stjärnhuset".
Där hade snälla mamma dukat upp tacobuffé, så gott!
Hela gänget! Tack snälla ni för att ni ville vara med och fira mig! Jag hade en toppenkväll!
"Natalie 25 år!"
Underbar chokladtryffeltårta som fick avrunda kvällen.

Peace! Jag och min nyfunnena vän, Malin! Det var så kul att äntligen få träffas live!
Tack för att ni vågade komma...! ;)

Som sagt, min bästa födelsedag någonsin! Tack för alla fina presenter, men framför allt, tack för att ni ville gratta mig genom att dyka upp! Tack även mor o far, för all hjälp! Tänk, nu är er lilla dotter hela 25 år... Det går fort när man har roligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott Natalie!! Verkar som du hade en fin födelsedag :) Kramar Angela

Anonym sa...

Grattis igen, før du fick væl mitt sms? Det ser ut som att du hade en fantastisk 25-årsdag! Ha det super! Kramkram från A-C

Frida sa...

Vilken härlig dag! :)
Kram