Sidor

fredag 12 november 2010

Vitt, lila & silver i jul

Gårdagen var en enda stor plump. Den bara snurrade, kan jag kort sammanfatta den. Johan fick akut åka hem och ta mig till just... akuten. Men, är åter hemma, med mediciner och ordentlig VILA ordinerad... PUNKT.


I mina kära inredningstidningar dyker vackra ting upp. Då jag hoppas på en vit jul i vinter, har jag snöat in lite på att blanda det vackra vita, med lila och silver. Det finns ju så mycket fint...! Och inte behöver det kosta skjortan heller! Alla dessa detaljer kommer från Rusta. Vet att jag fick två underbara kandelabrar förra året, men är inte denna helt ljuvlig?! Har nog fallit även för hjärtljuslyktan upp till vänster...

Nu är det nog dags för att sova en stund, innan det gäller att försöka få lite mat i magen.

Önskar er en härlig fredag!

1 kommentar:

Diana sa...

Fina saker du finner!
Possiposs