Sidor

tisdag 23 november 2010

Trötter...

Är verkligen så himla trött! Är en skön promenad till och från jobbet... men helt slut är jag i alla fall (inte pga promenaden). Hemmavid finns egentligen inga måsten, men efter helgen nu (som var helt underbar!) är jag helt slut! Vardagssysslorna, med tvätt, handling, matlagning och städ är så tråkigt, men måste ju göras... tänk om man slapp!?! Känner verkligen att jag är trött, sliten och urladdad, ända in i märgen. Har det med mörkret och hösten att göra? Är det någon som känner igen sig???

Ikväll är det tjejmiddag, inne i stan, nån thairestaurant och det var längsedan jag var med. Vill ju träffas, men känner mig som sagt bara så trött. Ska ta mig iväg, det kommer vara trevligt och kul. Är ni också så att ni vill mycket men när det väl är dags, så blir man liksom lite smådum och vill något annat... som att stanna hemma och halvsova på soffan?! Äsch då, det hinner jag ju göra en annan kväll! Men, tja, ni vet...?!

Är mitt i praktiken och idag hade jag utvecklingssamtal med mina lärare. Skönt att ha det gjort, var ju några år sedan. Hade i övrigt ett jättebra samtal igår också, känns skönt. Nu ska det bannemej bara kunna bli bättre, av den tid som är kvar!

Ett inlägg om helgen och foton kommer. Min allra bästa födelsedag någonsin tror jag! Tack alla! Bara synd att kärleken var bortrest... som plåster på såren hade vi dock bestämt redan innan, att jag får fylla år en helg till! Så kommande helg ska vi fira istället. Ser jag fram emot! Lugnt, stilla och mys med min älskling!

Ha en fin tisdagskväll och se till att göra något litet extra, som får just dig att må bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

KRAM