Sidor

tisdag 2 november 2010

Nya "kläder" för hemmet...


Med ordning och lite fix hemma känns det så mycket bättre. Köket har fått sina "höstkläder", samt den gamla mattan från vardagsrummet, vilket gjorde att det känns mycket mer ombonat och mysigt där. Märkligt vad en ynka matta kan göra för ett rum... Nu väntar bara mina tavellister till de underbara kokböckerna!

Vardagsrummet fick lite nya växter, lampor och den gråa mattan, vilket även det resulterade i en nyare, fräschare känsla. Härligt, helt enkelt! Och vad passar väl inte bättre än scones och te, en mörk höstkväll?

Nu en ny, härlig, kall höst/vinterdag! Jag ska iväg på nya jobb!

Ha en toppendag och glöm inte bort att le!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vad fint det blev. Jag har köpt samma gråa matta med blommönster hem till mig och Tommy, till och med innan jag visste att vi skulle bli sambos. Hatade hans förra som bara korvade sig.
Kramar
Clara

Lars sa...

Ser ju jättefint ut! Skönt med lite nytt ibland =)

Ha en toppendag du med!

Cajsa sa...

Hej kom hem till mej å fixa höstmys synd att vi bor så långt ifrån Men jag kanske kan fixa till det själv vad det lider just nu känns det som att trampa i en deg fastnar liksom Ha det bra.Kram.

Fia sa...

Härligt med lite höstfix, det behöver man mysiga höstkvällar efter jobb/skola :)