Sidor

måndag 20 april 2009

Bounce did it again!

Ute skiner solen,
himlen är underbart blå,
men graderna löjligt få!
Det var dagens rim.

Denna vecka är det "fullt ös, medvetslös" som gäller. (Blev visst ett till rim.) Idag är det föreläsning och plugg som gäller under förmiddagen, sedan ska jag jobba mellan 13-20. Imorgon ska jag ha praktik och onsdag-torsdag är det hemtenta som gäller. Fredag ser lugnt ut än så länge, så då blir det nog mest hemmafix, vilket troligen kommer behövas då.

Älsklingen har kört på "Mulle Meck meckar motorcykel" i helgen, så på onsdag nalkas förhoppningsvis (snälla vädergudar, ge mig solsken då!) den årliga premiärturen till Sigtuna - äntligen, äntligen ska jag få åka med! Som det har kliat i mig...!

Helgen har varit mysig. Astrid kom i fredagsmorse, så på fredagen tog vi en tur in till stan och på lördagen var det dagen D. Födelsedagsmiddag de lux för Rosanna och sedan Bounce "Caution!". Det var galet gott och föreställningen var otroligt bra! De har nu (igen...!) förlängt föreställningstiden med ännu fler shower, så gå in på Ticnet och beställ! Helt fenomenalt! De överträffar alltid alla förväntningar!

Dags att ta tag i rödbetorna! Ha en fin dag!

1 kommentar:

Diana sa...

Haha det var väldigt vad du rimmade :)
Hoppas du får en bra vecka och att ni kommer iväg till Sigtuna!
Låter som ni hade det trevligt i helgen!

Ta hand om dig!

Kramar