Sidor

torsdag 23 april 2009

Deadline

Jaha. Fick tokmycket plugg gjort igår, men inte tillräckligt. Hela jäkla hemtentan kvarstår. Varför?! Jag kommer faila detta totalt. Orken finns inte. Suck. Får inte ändan ur. Kan liksom inte bara börja. Varför ska det vara så svårt?! Får försöka lura mig själv. Trixa lite med strukturen ikring, fiffla med försättsblad, källförteckning, inledning... så jag liksom lurar in mig själv och helt plötsligt så sitter jag där, om än trocklande, men igång. Help me!

Lyckades fixa boende i centrala Falun igår. Får bor hos snälla M. (En kollega i skobranschen!) Ska även samåka med två studiekamrater upp, känns skönt o snällt mot naturen att slippa åka ensam i bilen, som senast.

Helgen har utlovat finväder med start från idag. Ikväll blir det träning, imorgon ÄNTLIGEN hojande. Det får bli min belöning när denna skolgrej är avbockad för terminen. Kl.17.00 idag är det deadline. Bäst att sätta fart!

3 kommentarer:

Diana sa...

Jag hoppas du lyckas men om du känner att det går i skogen kom i håg att det inte är kört, vi är bara människor. Som alla åker i bergochdalbana. Jag önskar jag kunde ge dig en massa energi! Älskar dig vännen!
Ses gärna snart, när kan du?

Många kramar

Diana sa...

Ska upp den 4:e maj men jag tror tyvärr inte att jag hinner ses då, annars inget planerat....och har dåligt med pengar insåg jag just.

Kram

Petra sa...

Du kommer lyckas Natalie, det finns inga tvivel om det. Och det är bra att ha en liten "morot" som man kan se fram emot. Ha det fint! Kram