Sidor

tisdag 14 april 2009

Påsken var god!

Påsken var god! Vi lagade mat, myste, var ute i solskenet, promenerade, åkte lite hoj, åt gott, gömde påskägg, letade påskägg, såg på film, tog det lugnt, andades, fikade i solen på furstukvisten, åkte båt, kikade in på Edblad & co; mådde allmänt gott med andra ord!

Igår jobbade jag min första dag i den nya butiken, det var kul o gick undan. Stor butik, mycket folk. I eftermiddag är det dags igen.


Var dundertrött igår kväll, la mig redan innan tio. Men... då gick det ändå inte att somna! Suck! Sov jättedåligt o vaknade innan fyra, sedan var det mest oro o mardrömmar. Så nu när jag behöver vara alert är jag helseg.


På med kaffet o en snabbdusch, sedan lite plugg innan det är dags att ta sig till jobbet! Missar dessutom boxen, vilket är himla tråkigt. Nåväl, satsar på nästa tisdag igen!

Har ni haft en bra påsk? Hoppas ni får en fin dag!


(Nu har jag krånglat med det här i tusen år, allt blir fel, hade lagt upp en massa fina bilder, men äsch, nu orkar jag inte mer... This is it!)

3 kommentarer:

Diana sa...

Men de bilder som kom med var fina :) Skönt att ni haft en underbar påsk. Ja varmt och skönt har det verkligen varit, så mycket att jag blev brun till och med :D inte illa.
Skönt att du trivs med nya butiken :D

Ha det gott

Kram

Fia sa...

verkar som att ni haft en väldigt mysig påsk! :)
kram kram

petra sa...

Låter som en härlig påsk, har även vi haft. Kramar