Sidor

onsdag 15 april 2009

Trötta fötter

Oh my god vad trött man blir i fötterna av dessa betonggolv! Det är ju inte konstigt att fötterna är som de är, efter alla dagar, veckor, månader, år... Phu! Tur att jag inte jobbar så mycket, får vila ända tills måndag innan det blir hårda bud igen.

Idag är det hårdplugg som gäller! Tre föreläsningar o två böcker med mååånga sidor. Igår gick ju inte något vidare, men som sagt, jag är bäst under press! O solen försöker sig fram, så förhoppningsvis kan en filt, böckerna o jag besöka bänken utanför efter de första föreläsningarna! Dags att lura fram fräknarna! Mys!

När hjärtat kommer hem blir det iväg o kika på en ny hoj, den vi först spanat in hann någon annan knipa. Vi får la se hur det blir... Ska bli spännande i vilket fall! Någon som är intresserad av att köpa vår älskling? Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Diana sa...

Åhhh trevligt meed ny hoj, kanske inte billigt direkt men trevligt.

Hoppas denna faller i smaken och att ni blir av med den gamla :)

Ha en fin dag!

Kram

Petra sa...

Åh vad mysigt, jag har också föreläsning och plugg. Solen tittar fram här så datorn fick följa med mig ut op balkongen. Mina fräknar blir fler, för några har jag ju redan sedan innan hehe. Kram

Diana sa...

Du kom hit så vi får gå på bio ;)
Har du sett en shopolocis bekännelse? Jag vill se den, med dig :)

Possiposs