Sidor

fredag 24 april 2009

Soooooolsken!

Underbara soooolsken! Förutom några mardrömmar var natten lång o ljuv, jag halvsomnade i soffan, vilket var jättelängesedan o något jag faktiskt tycker jättemycket om att göra. (Vardagslyx var det ja!)

Idag är planen att sitta ute i solen o läsa, så, efter lite om o men ska jag nu ta mig till bibblan för en bok o lite utskrifter. (Jag behöver verkligen köpa mig en bra laserskrivare! Det är ju så mycket lättare att läsa på papper, tyvärr.)

Då Johan kommer hem på hojen efter jobbet är tanken att vi ska iväg på en ordentlig tur. Förhoppningsvis till Sigtuna, som sig bör, så här på vårkvisten! På det väntar myskväll med middag o någon film, skulle jag tro.

Helgen innefattar träning, jobb, fest o förhoppningsvis lite mer hojande! Vädret ser lovande ut! Ha en skön helg allesammans! Vad ska ni hitta på?

2 kommentarer:

Diana sa...

Jag ska på SKUR som du vet, njut av solen åt mig med :)

Hoppas ni får en toppen helg med allt som ska göras!

Kram

Petra sa...

Låter som en toppenhelg det. Sitter också ute i solen just nu. Det är så härligt. Hoppas jag kan få mig lite färg... förra året blev jag ju fakltiskt lite brun annars blir ja bara röd.. hehe. Kram kram